با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی ، تربیتی و...

با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی ، تربیتی و...

با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی تربیتی و...

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

داعشی ها به گوش

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ


 

 

داعشی ها خوب گوش کنن...

 

بی سبب نیست ک از شام ب عراق آمده اید                    حضرت عمه سادات برادر دارد.

و شما کمتر از آنید حسین تیغ کشد                              کمتر از آنکه علمدار علم بردارد.

ما جوانان بنی فاطمی اربابیم                                     بی حیا ! عمه ما مالک اشتر دارد.

ایل ما ایل عجم هاست ک یک کودک ما                              جگری با جگر شیر برابر دارد.

نه عراق است و نه سوریه خیالت راحت                       کشور ضامن آهوست بزرگتر دارد.

وای اگر گرد و غباری ب حرم بنشیند                           تیغ ما شوق ب انداختن سر دارد.

باید این شهر ب آرامش خود برگردد                          که شب جمعه حرم روضه مادر دارد.

  • رضا فرهادی

نظرات  (۲)

زندگی به تناسب شهامت آدمی گسترش یا فروکش می‌یابد. آنین نین
http://chatirani.ir
سلام خسته نباشی عزیزم
من ملیکا هستم
وبلاگ خیلی زیبایی داری واقعا ازش خوشم اومد
شیفته سلیقت و ترکیب بندیت شدم
خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی باحاله
منم یه سایت دارم تازه زدمش
به من افتخار میدی با هم تبادل لینک کنیم ؟؟
این ادرس لینک دونی منه http://toopgozar.ir/
برو لینکتو خودکار ثبت کن الان برو ها تنبلیت نیادا
من از وبلاگت خیلی خوشم اومده بعد یه مدت میزارمش تو لینک های ویژه یا صفحه اصلی
به سایتمم که ادرسش اینه http://www.toopgozar.com/
سر بزنو یه نظر در مورد سایتم بده
راستی اگه خاستی بیایی تو سایتم نویسندگی کنی
بهم بگو تا راهنمایت کنم اخه سلییقت عالیه
باز هم بهت سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی