با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی ، تربیتی و...

با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی ، تربیتی و...

با شهیدان { فرهادی}

مذهبی ،داستان،علمی،فرهنگی تربیتی و...

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خدای خوب ببخش که دستت رو رها کردم

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ


گاهی اوقات که دست و پام میلرزه این آیه آرومم میکنه و امید بهم میده.

قربون خدای خوبم که فقط منتظره بندش حتی به اشتباهم که شده یک بار

صداش بزنه اون وقته که خداا با آغوش باز میگه لبیک عبدی


خدایا ...
اگه من رو به بهشتت ببری پیغمـــــبرت خوشحال می شه
و اگه من رو به جهنم ببری دشمنان پیغمبرت شاد می شن
خدایا ...

شاید بشه آتش جهنم رو تحمل کرد اما دوری از تو را نه!!!

الان که اختیار دارم خیلی خودم رو از تو دور کردم اما بازهم دارم میگم خدایا من رو اگه ولم کنی از این گنه کار تر میشم .

خدایا من دستت رو ول کردم  تو ولم نکن چون تو خوبی و من بد


  • رضا فرهادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی